Polityka prywatności

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), AdReM Nieruchomości Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku przy ul. Lipowej 20/9 (dalej: AdReM) informuje, że:

- jest Administratorem danych osobowych Klienta lub osoby reprezentującej Klienta

- dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1:

lit. b) RODO, w celu zawarcia na żądanie Klienta oraz wykonania zawartej Umowy

lit. c) RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zakresie wystawiania dokumentów księgowych, prowadzenia ksiąg rachunkowych,

lit. f) RODO w celu wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora, do których zalicza się marketing własny produktów lub usług, ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń, tworzenia zestawień, analiz i statystyk, modeli statystycznych na potrzeby wewnętrzne Administratora

- zakres danych przetwarzanych przez Administrator może dotyczyć:

a. danych podmiotowych (np. imię i nazwisko, nazwa działalności gospodarczej)

b. danych identyfikacyjnych (np. numer PESEL, numer i seria dowodu osobistego lub innego dokumentu tożsamości, a w przypadku działalności numer NIP, REGON)

c. danych adresowych (adres zamieszkania, adres nieruchomości objętej umową)

d. danych kontaktowych (numer telefonu, adres poczty elektronicznej – podanie tych danych jest niezbędne do realizacji mowy np. informowania o nowych ofertach)

e. danych transakcyjnych (wartość płatności, rachunek bankowy - dane do rozliczeń)

f. danych kontraktowych (dane wynikające z zawartej umowy) g. danych komunikacyjnych (dane wynikające z prowadzonej korespondencji)

h. danych nieruchomości (numer księgi wieczystej, status prawny, rodzaj nieruchomości, numer nieruchomości gruntowej) - jeśli dotyczy:

i. danych dostępnych publicznie (dane osoby reprezentującej podmiot gospodarczy w zakresie umożliwiającym uwiarygodnienie odbiorcy, przed podpisaniem umowy) - jeśli dotyczy

- odbiorcą (podmiotem, któremu ujawnia się dane osobowe) danych osobowych są:

a. podmioty współpracujące z Administratorem w zakresie współadministrowania danymi osobowymi Klientów na podstawie zawartej umowy 0 współadministrowaniu (informacja o współadministratorach dostępna jest na https://www.ad-rem.com.pl/rodo

b. podmioty wykonywujące usługi na rzecz Administratora w zakresie: usług doradczych, konsultacyjnych, audytowych, pomocy prawnej lub technicznej, dostawców systemów informatycznych

c. inne podmioty gdy istnieją przyczyny prawne w zakresie: dążenia do spełniania wymogów obowiązującego prawa, przepisów, procesów prawnych lub prawomocnych żądań instytucji państwowych, wykrywaniem oszustw i zapobieganiem im, a także rozwiązywaniem innych

problemów dotyczących oszustw, bezpieczeństwa i kwestii technicznych; ochroną praw własności lub bezpieczeństwa Administratora oraz pozostałych osób w sposób wymagany bądź dozwolony przez przepisy prawa

- dane osobowe będą przetwarzane przez okres konieczny do realizacji i rozliczenia Umowy. Po zakończeniu obowiązywania umowy, dane osobowe będziemy następnie przechowywać przez czas konieczny do udokumentowania czynności z Twoim udziałem, a także przez czas wynikający z okresu przedawnienia roszczeń (10 lat od zakończenia obowiązywania umowy w stosunku do osób fizycznych lub 5 lat w stosunku do osób prawnych) lub zobowiązania do zachowania poufności (jeśli podpisano osobne oświadczenie) oraz z przepisów podatkowych (dokumenty księgowe 5 lat od roku następnego po roku wystawienia dokumentu). Okres przetwarzania może ulec zmianie w sytuacji wystąpienia roszczenia. W sytuacji wystąpienia określonej powyżej sytuacji czas przetwarzania danych osobowych trwa przez cały okres trwania roszczenia i 10 lat po jego zakończeniu.

- osoba, której dane osobowe dotyczą, ma prawo:

a. do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, zapomnienia (usunięcia) lub ograniczenia przetwarzania zgodnie z art. 15-18 RODO

b. do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych opartych na prawnie uzasadnionym interesie Administratora, zgodnie z art. 21 RODO c. do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) zgodnie z art. 77 RODO

- wniosek dotyczący realizacji praw można złożyć:

a. w formie pisemnej na adres: ul. Lipowa 20/9 (15-428 Białystok)

b. drogą e-mailową na adres: ochronadanychosobowych@ad-rem.com.pl

- podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia Umowy. Konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości wykonania Umowy

- dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców z Państwa spoza obszaru EOG (Europejskiego Obszaru Gospodarczego)

- dane osobowe nie będą podlegały decyzjom w sposób zautomatyzowany (bez udziału człowieka), w tym również nie będą wykorzystywane do analiz z ich wykorzystaniem (profilowane).